poniedziałek, 30 września 2013

Henna Khadi Red - farbowanie bez wysuszenia włosów

Kilka dni temu farbowałam siostrze włosy naturalną henną khadi. Poniżej sposób przygotowania i efekty:)



Włosy przed farbowaniem należy dokładnie umyć szamponem oczyszczającym. Wykorzystuję do tego celu Barwę Czarna Rzepa lub Barwę Skrzyp Polny (pisałam o niej tutaj)

Przepis na rozrobienie henny red:
Hennę wsypałam do szklanego pojemnika. Zalałam ją gorącym żelem lnianym ( jak go przygotować pisałam tutaj ) Dolałam też mocnej herbaty (dwie torebki na pół kubka wrzątku), dodałam miodu eukaliptusowego (dostępny w rossmannie) 


Muszę przyznać,że tym razem niezwykle ciężko było ją dobrze wymieszać. Mimo żelu lnianego, który znacznie to ułatwiał w przypadku henny bezbarwnej i ciemnego brązu (opisałam je tutaj i tutaj ). Po dokładnym rozmieszaniu nie było problemów z jej nałożeniem. Należy pamiętać aby wcześniej włosy wysuszyć. Owinęłam całą głowę folią spożywczą - jest to sposób wygodniejszy od czepka.  Siostra trzymała hennę na włosach 3 godziny. Trzeba ją bardzo dokładnie spłukać. Niestety trwa to chwile - wg mnie dłużej niż w przypadku innych kolorów.


Henna bardzo dobrze wpływa na stan włosów. Farbuje je jednolicie - kolor jest identyczny przy skórze głowy jak i na końcówkach. Wygląda niezwykle naturalnie i powoduje piękny błysk. 

Jutro pojawi się post z porównaniem włosów siostry przed rozpoczęciem olejowania i świadomej pielęgnacji włosów aż do momentu farbowania henną. Zobaczycie jak odpowiednie dbanie o włosy może diametralnie zmienić ich wygląd:) 

Szampony BARWA najtaniej znalazłam tutaj : Barwa Szampon pokrzywowy 250ml  
A farby khadi też polecam szukać przez wyszukiwarki najniższych cen  tutaj: Khadi  :)

Pozdrowienia:)






Przypominam o rozdaniu kosmetyków Balea:) Wystarczy kliknąć tutaj

14 komentarzy:

  1. efekt jest super, ja od dawna myślę o hennie ale moje włosy były wcześniej wielokrotni rozjaśniane farbą i rozjaśniaczem. :/ chętnie zobaczę włosy Twojej siostry, ja już z 3 tygodnie olejuję 3 razy w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest fantastyczny, nie mogę wyjść z podziwu :) włosy Twojej siostry robią wrażenie. Aż mi wstyd, że u siebie wrzucałam zdjęcia swojej miotły na głowie ;) Czy hennę kupowałyście przez internet czy stacjonarnie we Wrocławiu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor wyszedł soczysty i naprawdę naturalny :) Czekam na jutrzejszy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetny efekt uzyskałaś!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt jest całkeim ładny, ale ja już od dłuższego czasu nie farbuję włosów i nie mam zamaru tego robić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym miesiacu mam zamiar farbowac henna i chyba wykorzystam Twoj patent z siemieniem lnianym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem po pierwszej hennie i jestem bardzo zadowolona,Kolorek na zdjęciu boski,kocham takie odcienie,sama wyszłam nie co rudawa;) zapraszam do obserwacji
    www.puderniczkama.blogspot.com
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor wyszedł! Zazdroszczę Twojej siostrze ! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.