środa, 21 maja 2014

Kuracja przeciw wypadaniu włosów zalecona przez lekarza

Dziś o produktach, które zalecił mi stosować lekarz przeciw wypadaniu włosów. Problem ten trwa od końca lutego i niestety moimi sprawdzonymi sposobami nie byłam w stanie sobie z nim poradzić. Zapisałam się do dermatologa i szczerze przyznam,że byłam bardzo sceptycznie nastawiona do wizyty jako,że jeszcze nie zdarzyło mi się żeby jakikolwiek dermatolog mi pomógł.

Moje wypadanie jest spowodowane odstawieniem tabletek antykoncepcyjnych i stosowaniem ok. 5 kuracji antybiotykowych od października 2013 do maja 2014 na ostre ropne zapalenia migdałów

Wizyta była jak dla mnie bardzo pozytywna: lekarka nie zbagatelizowała mojego problemu i przeprowadziła bardzo szczegółowy wywiad. Później opowiedziała o przyczynach i o proponowanej kuracji a także rozrysowała proces osłabiania się mieszków włosowych żebym mogła lepiej zrozumieć mój problem:)

Przepisała mi Loxon 5% i saszetki Amocon. Loxon zamówiłam na doz.pl a saszetki na Allegro, bo są o wiele tańsze. Sprzedawcy z Allegro Wam nie polecę, bo na przesyłkę czekałam 2 tygodnie. Amocon najtaniej znalazłam za niecałe 30 zł - Axxon Amocon . Amocon ma ten sam skład co Gelacet i czytałam o nim wiele pozytywnych opinii Tutaj macie link do porównywarki cen - Almirall Gelacet )Gorzej z Loxonem ale nie stosuję go codziennie więc liczę,że efekty uboczne u mnie nie wystąpią. Stosuję go już od 3 tygodni i zauważyłam,że podczas mycia wypada o wiele mniej włosów natomiast podczas spłukiwania odżywki bez zmian. Ja miałam Loxon na receptę i zakupiłam go w doz.pl ale jest też wersja 2% bez recepty -Sanofi-Synthelabo Loxon 2%  



Amocon zaczynam stosować od dzisiaj więc po zakończeniu opakowania napiszę opinię. 

Najtaniej Gelacet i Amocon kupicie tutaj i tutaj 
Więcej informacji o kuracji Amoconem po kliknięciu w nazwę produktu tutaj   

Stosowałyście może AMOCON albo GELACET? Jaka jest Wasza opinia?

PS: Jakby ktoś szukał dobrego dermatologa we Wrocławiu to ja polecam dr Góralską :)



Masz stronę www? Prowadzisz bloga? Zarejestruj witrynę w TradeTracker i odbierz bonus 15 PLN na start!

15 komentarzy:

  1. Hmmm jak tak dalej pójdzie to i ja będę musiała wybrać się do dermatologa. Mam wrażenie, że niedługo wyłysieje. Nie znam tych preparatów, zresztą przestaje wierzyć w działanie takich rzeczy....

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o takim preparacie.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze podczas powakacyjnego osłabienie włosów stosuję Vitapil. Jest rewelacyjny. Włosy po 2 miesiącach stosowania przestają wypadać.
    Ale oczywiście nie twierdzę, że akurat działa on we wszystkich przypadkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tych preparatów, ale od jakiegoś m-ca również borykam się z wypadaniem włosów (także po lekach) :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa jak sie sprawdzi, bo mi tez wypadają ostatnio..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na opinię, bo pierwsze słyszę ;) u mnie ekstra sprawdza się Jantar.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o nim ale ciekawa jestem efektów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też czekam na opinie po testach:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tym preparacie. Ja na szczęście nie mam takiego problemu. Pozdrawiam :* http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia, mam nadzieje, że preparaty Ci pomogą:)
    Też się borykam z wypadaniem, u mnie przyczyną są hormony-problemy z tarczyca i jajnikami:(
    Nie stosowałam, żadnego z tych preparatów, ale ciągle chodzę wkoło loxonu, nawet mam od ponad pół roku w domu 2%, ale boję się linienia w początkowej fazie używania.

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam problem z polekowym wypadaniem włosów, nie znam tych produktów i zainteresowałaś mnie tym postem, obserwuję i zapraszam do siebie :)

    http://red-head-rules.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. od jakiś trzech miesięcy stosuje saszetki i polec ponieważ widać delikatna róznice, a co do płynu LOXON to zdecydowanie odradzam włosy odrastają i dosłownie po 2 miesiącach wypadają garściami i znowu odrastaja efekt jest taki ze jest ich znacznie miej,dodam że jestem mężczyzna i też przepisał mi to dermatolog

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam. Ja stosowalam amocon po ciazy bo strasznie zaczely mi wypadac wlosy. Tez polecil mi go dermatolog. A wlosy lecialy garsciami. Po 2 tyg zauwazylam roznica a po skonczonej kuracji na 98% wlosy przestaly wypadac. Efekt niewypadania wlosow utrzymywal sie 2 miesiace. Teraz zakupilam ponownie amocon by cos zaczynaja m wlosy wypadac. W lazdym badz razie polecam, ale nie dla kobiet w ciazy i karmiacych piersia.

    OdpowiedzUsuń
  15. moja Pani dermatolog też poleciła mi Amocon ale od razu forte

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.