wtorek, 10 września 2013

Avokado zamiast masła czy margaryny

Dziś kolejny krótki przepis a raczej pomysł na zamiennik masła czy margaryny albo serka.  Jest to zdrowa alternatywa jako, że wszystkie mixy tłuszczowe nie są zdrowe a niektóre margaryny jak Rama zawierają rakotwórcze tłuszcze trans. Avokado bagate jest w nienasycone kwasy tłuszczowe, fitosterole, ma również dużą ilość potasu. 



Chleb kupuje w sklepie ze zdrową żywnością. Ostatnio niestety coraz trudniej jest znaleźć chleb bez różnego rodzaju  E... Dlatego czytajcie składy! Wędlinę kupuję tylko u pobliskiego rzeźnika a jeżeli już muszę wybrać jakąś w supermarkecie to tylko taką o ilości mięsa powyżej 89%. Większość wędlin na stanowiskach mięsnych w supermarketach ma średnio 30% mięsa... Jajka są z chowu ściółkowego. Moje kanapki posypanuję szczyptą pieprzu kajeńskiego. 

Jak Wam się podoba pomysł na wykorzystanie avokado?:)


Pozdrowienia :)





PS: Zachęcam do udziału w rozdaniu link tutaj



9 komentarzy:

  1. Bardzo dużo osób zastępuje masło avokado, od jakiegoś czasu jestem bardzo ciekawa jak to smakuje!:) muszę w końcu wypróbować!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie zamieniłam margaryny z avokado, ale myślę, żeniedługo to zrobię! Niestety avokado jet stosunkowo droższe, ale co tam. Zdrowie jest bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie takie i czesto jem , choc czesciej samo awokado z chilii:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a nie myślałaś o pieczeniu chleba? ;D ja mam maszynę-wrzucasz składniki ona pomiesza i upiecze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tą http://sdncenter.nazwa.pl/qoopImages/AGDMOUCHL00012.jpg :)

      Usuń
  5. apetyczne kanapeczki, ja jeszcze nie jadłam z avocado

    OdpowiedzUsuń
  6. Dość oryginalny sposób, muszę przyznać:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł no i smaczny! :) a żeby awokado nie ciemniało dodaje się trochę cytryny..

    OdpowiedzUsuń
  8. o niee, ale się głodna zrobiłam, a tu jeszcze tyle czasu do śniadania :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.