poniedziałek, 16 września 2013

Tonik do włosów Babuszki Agafii - przeciw wypadaniu

Na początku sierpnia zużyłam tonik do włosów Babuszki Agafii i zupełnie zapomniałam napisać recenzję;)  Poniżej moja krótka opinia.



Zużyłam jedną buteleczkę w krótkim okresie czasu. Produkt jest zupełnie niewydajny i niewygodny do stosowania. Po pierwszym użyciu przelałam go do butelki z atomizerem. Zapach jest raczej ziołowy, słodki ale niestety intensywny. Nie powoduje podrażnień czy przetłuszczania. Nie kupię go ponownie, ponieważ nie widziałam żadnych efektów jego działania. A 11 złotych za 150 ml produktu jest dla mnie ceną zbyt wygórowaną. 

O tym jak radzę sobie z wypadaniem włosów spowodowanych substancją BHT pisałam tutaj

Pozdrowienia:)





20 komentarzy:

  1. nie lubię produktów na zasadzie toniku właśnie ze względu na takie, a raczej brak, działania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze szkoda, chciałam go kupić ;x

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam tego toniku, ale to dobrze jak nie pomaga na wypadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że się nie sprawdził, myślałam, że jest skuteczny. Chyba trzeba zostać przy starym, dobrym Jantarze i wodzie brzozowej i w końcu przekonać się do kozieradki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. coś tak czułam, że Babuszka się znowu nie popisałą

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj myślałam, że lepiej się spisze..

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny nie dzialajacy tonik przeciw wypadaniu. Szkoda, ze sie nie sprawdzil, bo cena w porownaniu do niektorych specyfikow jest calkiem niezla ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. To niedobrze, że się nie sprawdził..

    OdpowiedzUsuń
  9. na wypadanie jedynie vita-pil brałam. trochę pomógł. szkoda że tonik się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja chciałam go sobie zamówić... Hmm muszę się nad nim w takim razie porządnie zastanowić..

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda że się nie sprawdził, sama szukam czego dobrego na moje wypadanie włosów

    OdpowiedzUsuń
  12. Też się na niego nie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm, jak dla mnie 11zł za 150ml to bardzo korzystna cena, chociaż jak ma tak słabą wydajność to kiepsko ;/
    A swoją drogą przed sekundą czytałam recenzję, któej autorka wprost go wychwalała i pisała mu pieśni pochwalne :D Sama już nie wiem czy go kupować czy nie, chyba jak sama nie sprawdzę na sobie jak działa to się nie dowiem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jesteś jedyną, u której się nie sprawdził, ja go jeszcze nie miałam, ale na wielu blogach czytałam, że nie spełnia swojej funkcji.

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że sie nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda, że kolejny bubel:/ Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. to już wiem czego na pewno nie kupować :)
    Hm... zrobisz może jakiś post o produktach, które przyśpieszają wzrost włosów? :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mojej mamie wypadają włosy - na pewno jej polecę :)
    http://my-live-my-crazy-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie używam do włosów ani żadnych odżywek, jedwabiu itd. i są w miarę zdrowe, troszkę wypadają, ale to przy czesaniu, ale to chyba normalne (?). Czasami prostuję, ale nie codziennie. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.