piątek, 6 września 2013

moja otrębianka - borówki, migdały, jagody goji

Dzisiaj kolejny krótki przepis na zdrowe śniadanie bogate w witaminy dobre dla skóry i włosów. Nazywam swoje śniadanie otrębianką, ponieważ głównym składnikiem są otręby:)



Oprócz otrębów użyłam borówki, migdały, jagody goji i żurawinę suszoną. Pamiętajcie aby suszone owoce kupować takie, które nie zostały zakonserwowane dwutlenkiem siarki. Wszystko zalałam mlekiem migdałowym, o którym pisałam tutaj.


Pozdrowienia:)





13 komentarzy:

  1. Takie śniadanie to ja lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynie nie wiem jakby mi smakowały otręby, bo póki co nie miałam z nimi do czynienia, ale muszę spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam..te borówki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zostałaś nominowana
    po szczegóły zapraszam do siebie
    http://gosiamysz.blogspot.com/

    obserwuję fajny blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pyszności, ja w tym roku będę mieć własne jagody goji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam... ja chce to zjeść! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pychota, z tym dwutlenkiem trafna uwaga..dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mleko migdałowe można zastąpić kokosowym? Szukam nowym pomysłów na moją owsiankę bezmleczną i mnie to mleczko zainspirowało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm-pyszności!
    A Batiste otrzymałam do testów, ale z tego co wiem dostępne są teraz w Drogeriach Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na śniadanie u mnie obowiązkowo owsianka z jogurtem greckie, bananem i orzechami włoskimi :) Muszę się w końcu zaopatrzyć w te jagody, bo słyszałam już wiele dobrego o nich :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  11. Super śniadanie, uwielbiam takie zdrowe dania! Jagód goji jeszcze nigdy nie próbowałam, ale coś czuję, że już niedługo się na nie skuszę :)

    PS. Zmieniłam adres bloga, zapraszam teraz na http://loveisinthehairrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale pychotka, ja tego lata zajadałam się jagodami z naszych lasów, teraz będę musiała przerzucić się na jagody goi i borówki. mam trochę jagód zamrożonych na zimę będą dobre przy przeziębieniu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.