czwartek, 24 października 2013

Khadi Henna, Amla i Jantropha - farbowanie bez wysuszenia włosów

Dziś kolejne farbowanie włosów mojej siostry tym razem Khadi Naturalna henna z Amlą i Jatrophą  :)  



Włosy przed farbowaniem należy dokładnie umyć szamponem oczyszczającym. Wykorzystałam Barwę Tataro-chmielową link tutaj  

Przepis na rozrobienie henny red:
Hennę wsypałam do szklanego pojemnika. Zalałam ją gorącym żelem lnianym ( jak go przygotować pisałam tutaj ) Dolałam też mocnej herbaty (dwie torebki na pół kubka wrzątku).

Ta wersja henny była zdecydowanie najgorsza do wymieszania oraz aplikacji na włosy. Nie wyobrażam sobie rozrobienia jej z wodą. Mieszankę nakładałam na suche włosy. Owinęłam je folią spożywczą i ręcznikiem. Siostra trzymała ją na włosach 2,5 godziny.








Różnicę chyba bardziej widać na końcówkach. Na jednym komputerze widać zmianę koloru na innym nie więc to będzie zależeć od ustawień Waszego komputera:)
Włosy po farbowaniu mają jednolity, miedziany kolor. Są zdecydowanie grubsze. Jak widać na drugim zdjęciu poprawił się też stan końcówek. Włosy były wcześniej farbowane henną naturalną. Jeżeli nie widzieliście zdjęć z poprzedniego farbowania zapraszam  tutaj.

Przypominam,że włosy mojej siostry przed rozpoczęciem pielęgnacji wyglądały tak:


Jak moja siostra zmieniła stan swoich włosów? Zapraszam tutaj 

Link do sklepów z najtańczymi farbami Khadi : klik! 


Pozdrowienia:)






Masz stronę www? Prowadzisz bloga? Zarejestruj witrynę w TradeTracker i odbierz bonus 15 PLN na start!

29 komentarzy:

  1. Tez juz jestem po eksperymencie z henna i siemieniem lnianym i jestem ta metoda zachwycona :) O rezultatach na moich wlosach napisze po wizycie fryzjerki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam na post z niecierpliwością:) Jestem niezwykle ciekawa jak u Ciebie sprawdził się mój sposób:):)

      Usuń
  2. różnicę we włosach widać od razu, ale przeraża mnie sposób przygotowania henny do użytku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troche to trwa ale jak widać efekty są tego warte:)

      Usuń
  3. ale piękny kolor wyszedł :) tego odcienia na głowie jeszcze nie miałam, ale Amla wychodzi u mnie dość podobnie, tylko ciemniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny efekt ;) dla mnie trochę zbyt rudy więc zdecyduję się jednak na brąz :)

    A tak wogóle to ja widziałam inne opakowanie tej henny zobacz :
    http://www.khadi.pl/henna-amla-jatropha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak widziałam one wszystkie mają inne opakowania;) często się zmieniają

      Usuń
  5. super efekt :)
    a jakie włosy zadbane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne włosy,jak często twoja siostra farbuję włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. henna u niej nie wymywa się szybko. farbowałyśmy ze względu na odrost :)

      Usuń
  7. piękne włosy i różnicę widać, moje włosy są dziś krótsze o 8 cm. olejowałam przez miesiąc ale nie udałoby się ich uratować. Teraz będzie mi łatwiej o nie dbać. kiedyś spróbuję naturalnego farbowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne włosy, od razu lecę zobaczyć jakim sposobem Twoja siostra tak pięknie poprawiła stan swoich włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja siostra ma piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zadbane włosy :) tak to jest że najbardziej widać na końcach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomocy :) jest Twój przepis na rozdrobnienie henny z siemieniem lnianym (oraz innymi dodatkami). Bałam się henny z powodu przesuszy, a że mam kręcone włosy to nie chciałam nawet ryzykować, ale teraz poważnie zastanawiam się nad jej wypróbowaniem. Nie od razu, bo już niestety kupiłam chemiczna farbę.
    Czy Amla i Jantropha wychodzi chłodniej niż wersja podstawowa Red (czy może tylko tak wygląda u mnie na monitorze)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc to trudno mi powiedzieć... Ja osobiście wolę tą wersję naturalą ze względu na aplikację. ta amla i jantropha sprawiła mi wiele problemów więc nie wyobrażam sobie nakładania jej bez pomocy na włosy

      Usuń
  12. Piękny kolor wyszedł! Też bym taki chciała mieć :) !

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne włosy :)

    wiem że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie ale dzieki temu mamy szanse sie wszystkie odnależć - poznac :) (znajdziesz u mnie mix kuchnie , mode, kosmetyki )
    to ostatnie dni konkursu u mnie może ktoś sie skusi :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor jest piękny :) niestety moje naturalne włosy są zbyt ciemne żeby uzyskać taki odcień bez rozjaśniania

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor jest piękny :) niestety moje naturalne włosy są za ciemne żeby uzyskać taki odcień bez rozjaśniania

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej
    Widzę, że masz doświadczenie odnośnie farbowania włosów henną. Czytałam, że dobrze jest rozrobić hennę dzień wcześniej. Nie wiem tylko kiedy dodać do henny siemię. Lepiej zrobić to w trakcie rozrabiania mieszanki czy tuż przed samym nałożeniem henny na włosy. Proszę o pomoc. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak kiedyś farbowałam bezbarwną henną to ją rozrabiałam dzień wcześniej:) a co do siemienia to używam go po prostu zamiast wody:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.