środa, 4 września 2013

Ziaja - krem do rąk nawilżający z D-panthenolem - nie polecam

Otrzymałam niedawno do testów krem do rąk firmy Ziaja.


Zawsze przed użyciem danego kosmetyku sprawdzam skład. Niestety nie jest z nim najlepiej. Znalazłam w internecie informacje,że krem nawet znajduje się nawet  liście kosmetyków polskich organizacji konsumenckich, które zawierają szkodliwe dla zdrowia substancje. Nie wiem czy wiecie ale rakotwórczość parabenów została udowodniona. Substancje te po wchłonięciu do naszego organizmu mogą stwarzać zmiany hormonalne. Parabeny, naśladują działanie estrogenów i mogą powodować raka piersi u kobiet. Najgorsze jest to,że znajdują się w składzie nawet kosmetyków dla dzieci i niemowląt.

Kremu użyłam tylko raz na zewnętrzną część dłoni. Nawilżenie utrzymywało się jakieś kilka minut i ręce musiałabym posmarować ponownie. Jest to też złudne, ponieważ wysoko w składzie znajduje się również silikon. Konsystencja jest rzadka a zapach nieprzyjemny. Kojarzy mi się ze starą apteką;)
Opakowanie kiepskie, wygina się a krem się z niego wylewa.

W chwili obecnej na rynku jest wiele produktów, które parabenów nie zawierają.
Warto przed zakupem sprawdzić skład.

zaznaczyłam również silikon

Niestety nie polecam.
Produkt otrzymałam w ramach współpracy z firmą JM Spa & Wellness




Pozdrowienia:)





12 komentarzy:

  1. Zgadzam się parabeny to świństwo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go dawno temu.. Pomimo że niedrogi to jednak po co tracić te kilka złotych skoro się w ogóle nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  3. na szczęście tego kremu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A miałam go kupic...Dobrze że ostrzegłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od dawana używam różnych kosmetyków tej firmy, ale tego kremu nigdy nie miałam i dzięki Tobie na pewno go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze wiedzieć :)dzięki
    zapraszam do mnie i do obserwowania
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet nie wiedziałam, że parabeny mają działanie rakotwórcze ;o tego kremu na pewno nie kupię...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ziaja ma niektóre fajne produkty, ale widzę, że są też kity w ich asortymencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka ulubieńców z Ziai, ale zdarzają im się buble, m.in. maska do rąk. Tego kremu nie używałam i już raczej nie zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś miałam inny krem z ziai,taki biały i sprawdzał się dopóki nie potrzebowałam głębokiego nawilżenia. Terazm moim hitem jest isana z mocznikiem :) Tego nie używałam i raczej się nie skuszę po przeczytaniu Twojej recenzji, ale szczerze mówiąc to nie rozumiem o co chodzi z tymi parabenami. Znaczy wiem, że są złe ale nie wiem czemu, musze o tym poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam ten krem ale dla mnie jest trochę zbyt wodnisty., moje dłonie są dość szorstkie i potrzebują głównie odżywienia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.