poniedziałek, 9 września 2013

Szampon przeciw wypadaniu włosów przepisy Babuszki Agafii

Skończył mi się szampon Babci Agafii przeciw wypadaniu włosów. Poniżej moja opinia.



Produkt ma ziołowy, przyjemny zapach. Mi kojarzy się z szamponami firmy Barwa. Ma jasny, zielony kolor i i raczej wodnistą konsystencję. Z tego powodu niestety nie jest zbyt wydajny. Włosy się po nim nie przetłuszczają, nie puszą. Kosmyki są sypkie i łatwo się układają. Zmywa oleje bez problemu. Jest delikatny dla włosów i skóry głowy. Mimo tych wszystkich plusów nie polecam tego szamponu. Dlaczego? Ponieważ zapłaciłam za niego 20 zł. za 350 ml a wcale nie jest kosmetykiem wydajnym. O wiele lepszy jest szampon Babuszki Agafii na łopianowym propolisie, o którym pisałam tutaj. Cena była identyczna ale pojemność szamponu to 600 ml. Ponadto tamten szampon jest bardziej wydajny i wg mnie lepiej działa na włosy.
Nie zauważyłam żadnego wpływu na wypadanie.

Miałyście ten szampon ?


Pozdrowienia:)




17 komentarzy:

  1. chciałam sobie kupić ten szampon - dzięki za ostrzeżenie :)

    przy okazji: popraw sobie błędy w poście, bo chyba zauważyłam dwa ;3

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ani ja ani funkcja sprawdzania błędów w blogerze nic nie widzimy :) napisz konkretnie o które chodzi:)

      Usuń
  2. a ja działa na wypadanie włosów? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli ten szampon babuszce nie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam szampon BA na kwiatowym i brzozowym propolisie i bardzo sobie chwalę,myślałam o spróbowaniu też tego,ale dobrze że tego nie zrobiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam i raczej się nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. tego nie miałam, szkoda że nie działa na wypadanie włosów.Ale od babuszki agaffi mam No2 na brzozowym propolisie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam i ze względu na skład chyba nie zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam, mam zamiar kupić sobie teraz jakis ziołowy szampon, ale nie wiem czy akurat ten:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakby działał na wypadanie włosów może sama bym się na niego skusiła ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam ale też włosy jakoś specjalnie w dużych ilościach mi nie wypadają ;)
    Za to ostatnio kupiłam z Green Pharmacy szampon i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda głowa inaczej reaguje na te rosyjskie kosmetyki, już sama nie wiem co wypróbować :D ale jak mi się szampony pokończą, to zakupię któryś z tych propolisowych, zobaczymy. Chociaż pewnie nie wytrzymam i póki mam kasę, to polecę do tych Ojców Bonifratów i ogołocę im półki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, ale po przeczytaniu Twojej wcześniejszej recenzji bardziej zainteresował mnie łopianowy na propolisie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja znów szukam produktów przeciw wypadaniu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. a myślałam, że taki jest fajny... Na razie nie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też szukam czegoś dobrego. czytałem na lysyproblem.pl, że dobrze działa kuracja procerinem, chociaż zastanawiam się też nad środkiem nr-07, może podpowiecie, ktory będzie bardziej skuteczny?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.