wtorek, 3 września 2013

Koktajl bananowy z mlekiem migdałowym

Dziś kolejny zdrowy przepis:) Tym razem bardzo krótki, bo będą potrzebne tylko dwa składniki - banan i mleko migdałowe. Mleko kupuję zazwyczaj w sklepie ze zdrową żywnością za ok 12 złotych. Wiem, że jest dostępne także w Auchan.



Banana dokładnie myję, obieram ze skórki i odcinam końce. Kroję na mniejsze kawałki i wrzucam do blendera. Wlewam dowolną ilość mleka migdałowego. Zazwyczaj dodaję też łyżeczkę oleju lnianego. 
Koktajl piję przed śniadaniem.



Polecam wypróbować kiedyś ten koktajl z mlekiem migdałowym, ponieważ ma niepowtarzalny smak i jest przepyszny :) 

Pozdrowienia:)






16 komentarzy:

  1. Nigdy nie piłam takiego mleka. Dzisiaj nawet zrobiłam sobie koktajl, ale z bananem, gruszką, słonecznikiem i orzechami laskowymi a do tego zwykłe mleko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie unikam mleka w zwykłej postaci, bo po nim także nie za dobrze się czuję, ale w koktajlach jest ok, a częściej wykorzystuję zsiadłe mleko i najlepiej z nim mi smakuje. :)

      Usuń
  2. Nigdzie nie widziałam mleka migdalowego ;D Zawsze je piłam w USA ! :) Hmm :)

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię wszystkiego rodzaju zdrowe koktajle. najbardziej mi smakuję z truskawek. tego też spróbuję;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie piłam nigdy tego mleka. Chętnie spróbowałabym koktajlu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno pyszny <3
    Chyba jestem u Ciebie pierwszy raz, ale będę wpadać częściej, zapraszam również do mnie: www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam koktajle bananowe ^^ To moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sobie kupić to mleko migdałowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mleko migdałowe? Brzmi pysznie - muszę spróbować koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. może i proste ale jakie pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mleka migdałowego nigdy nie piłam, fajny przepis, lubię koktajle

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.