czwartek, 5 września 2013

Moje pozytywne zaskoczenie - firma Johnson&Johnson

Jakiś czas temu zamówiłam próbki na stronie firmy Johnson&Johnson.  Niedługo po tym przyszedł do mnie list a koperta była otwarta. W środku znalazłam jeden produkt - łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1. Byłam pewna,że resztę próbek ukradziono mi na poczcie. Napisałam maila do firmy, w którym opisałam całą sytuację i poprosiłam o przesłanie listu do mnie ponownie. Firma sprawdziła mój profil i okazało się, że to ja popełniłam błąd i zamówiłam tylko jeden kosmetyk. Natomiast zrekompensują mi to,że list przyszedł uszkodzony i dostałam jeszcze mleczko pielęgnujące. 



Szczerze mówiąc byłam pozytywnie zaskoczona takim podejściem firmy do mojej osoby. Szczególnie,że odkąd prowadzę bloga częściej zwracam uwagę na traktowanie klientów przez różne firmy i niektóre kontakty pozostawiają wiele do życzenia.
Firma J&J ma u mnie duży plus :)


Pozdrowienia:)





22 komentarze:

  1. Dobrze, że się wyjaśniło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię ich :) szczególnie żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rzadko żeli pod prysznic używam- raczej na zmianę mydło Aleppo i żel dla dzieci z rossmana kopf bis fuss:)

      Usuń
  3. no fajnie, że Ci się udało :) Ja zamawiałam ok. pół roku temu i o mnie zapomnieli :(

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie się zachowali, szczególnie, że zniszczona przesyłka nie była do końca ich winą. niektóre firmy pewnie by Ci wmawiały, że kłamiesz, żeby wyciągnąć kolejne próbki... ach, Polska ;p miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! i dlatego napisałam o tym zaskoczeniu, bo to niecodzienne zachowanie wśród polskich firm:)

      Usuń
  5. Fajnie, że dbają o klienta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też zamówiłam tę próbki,jeszcze nie używałam:)
    dodaje do oberwowanych,podoba mi się tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
  7. było by miło gdyby każda firma tak postępowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety wiele firm zachowuje się zupełnie inaczej...

      Usuń
  8. Też kiedyś pisałam do nich w sprawie nie otrzymania zamówionych próbek , szybki kontakt i szybka wysyłka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem tak ja utrzymuje z nimi dość częsty kontakt na FB ;-) Pisze parę razy w tygodniu , dowiaduję się , wysyłam recenzję itd ;-)
    Kiedyś mi nie odpisali na wiadomość dotyczącą tej paczki ze spotkania online to napisałam do nich na email. Ale i tak mi coś nie pasuje. Paczkę testową dostałam inna niż opisywali. Miały być również próbki perfum a tu nic. Więc nie wiem czy faktycznie to ta paczka co myślę. Napisałam do nich o tym fakcie na FB ,ale jeszcze mi nie odpisali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trudny jest kontakt z tą firmą , ale miejmy nadzieje że będzie wszystko ok. Teraz czytam sobie FB i patrze że produkty Marion to paczka niespodzianka a zaraz że produkty testowe na sierpień czy wrzesień już się mylę z tym.

      Usuń
  10. Najważniejszy jest dobry kontakt z klientem. Przecież bez nas ich by nie było!:))

    Dodaję do obserwowanych!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. To na prawdę miło z ich strony.
    Darzę szczerym szacunkiem firmy dobrze obchodzące się z klientami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta firma jakoś zawsze pozytywnie mi się kojarzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moja siostra dostała taki zestawik kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.