czwartek, 5 września 2013

Moje pozytywne zaskoczenie - firma Johnson&Johnson

Jakiś czas temu zamówiłam próbki na stronie firmy Johnson&Johnson.  Niedługo po tym przyszedł do mnie list a koperta była otwarta. W środku znalazłam jeden produkt - łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1. Byłam pewna,że resztę próbek ukradziono mi na poczcie. Napisałam maila do firmy, w którym opisałam całą sytuację i poprosiłam o przesłanie listu do mnie ponownie. Firma sprawdziła mój profil i okazało się, że to ja popełniłam błąd i zamówiłam tylko jeden kosmetyk. Natomiast zrekompensują mi to,że list przyszedł uszkodzony i dostałam jeszcze mleczko pielęgnujące. 



Szczerze mówiąc byłam pozytywnie zaskoczona takim podejściem firmy do mojej osoby. Szczególnie,że odkąd prowadzę bloga częściej zwracam uwagę na traktowanie klientów przez różne firmy i niektóre kontakty pozostawiają wiele do życzenia.
Firma J&J ma u mnie duży plus :)


Pozdrowienia:)





22 komentarze:

  1. lubię ich :) szczególnie żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rzadko żeli pod prysznic używam- raczej na zmianę mydło Aleppo i żel dla dzieci z rossmana kopf bis fuss:)

      Usuń
  2. no fajnie, że Ci się udało :) Ja zamawiałam ok. pół roku temu i o mnie zapomnieli :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może spróbuj jeszcze raz zamówić?

      Usuń
  3. świetnie się zachowali, szczególnie, że zniszczona przesyłka nie była do końca ich winą. niektóre firmy pewnie by Ci wmawiały, że kłamiesz, żeby wyciągnąć kolejne próbki... ach, Polska ;p miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! i dlatego napisałam o tym zaskoczeniu, bo to niecodzienne zachowanie wśród polskich firm:)

      Usuń
  4. Fajnie, że dbają o klienta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też zamówiłam tę próbki,jeszcze nie używałam:)
    dodaje do oberwowanych,podoba mi się tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
  6. było by miło gdyby każda firma tak postępowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety wiele firm zachowuje się zupełnie inaczej...

      Usuń
  7. Też kiedyś pisałam do nich w sprawie nie otrzymania zamówionych próbek , szybki kontakt i szybka wysyłka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem tak ja utrzymuje z nimi dość częsty kontakt na FB ;-) Pisze parę razy w tygodniu , dowiaduję się , wysyłam recenzję itd ;-)
    Kiedyś mi nie odpisali na wiadomość dotyczącą tej paczki ze spotkania online to napisałam do nich na email. Ale i tak mi coś nie pasuje. Paczkę testową dostałam inna niż opisywali. Miały być również próbki perfum a tu nic. Więc nie wiem czy faktycznie to ta paczka co myślę. Napisałam do nich o tym fakcie na FB ,ale jeszcze mi nie odpisali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trudny jest kontakt z tą firmą , ale miejmy nadzieje że będzie wszystko ok. Teraz czytam sobie FB i patrze że produkty Marion to paczka niespodzianka a zaraz że produkty testowe na sierpień czy wrzesień już się mylę z tym.

      Usuń
  9. Najważniejszy jest dobry kontakt z klientem. Przecież bez nas ich by nie było!:))

    Dodaję do obserwowanych!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. To na prawdę miło z ich strony.
    Darzę szczerym szacunkiem firmy dobrze obchodzące się z klientami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta firma jakoś zawsze pozytywnie mi się kojarzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moja siostra dostała taki zestawik kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.