Jakiś czas temu zamówiłam próbki na stronie firmy Johnson&Johnson. Niedługo po tym przyszedł do mnie list a koperta była otwarta. W środku znalazłam jeden produkt - łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1. Byłam pewna,że resztę próbek ukradziono mi na poczcie. Napisałam maila do firmy, w którym opisałam całą sytuację i poprosiłam o przesłanie listu do mnie ponownie. Firma sprawdziła mój profil i okazało się, że to ja popełniłam błąd i zamówiłam tylko jeden kosmetyk. Natomiast zrekompensują mi to,że list przyszedł uszkodzony i dostałam jeszcze mleczko pielęgnujące.
Szczerze mówiąc byłam pozytywnie zaskoczona takim podejściem firmy do mojej osoby. Szczególnie,że odkąd prowadzę bloga częściej zwracam uwagę na traktowanie klientów przez różne firmy i niektóre kontakty pozostawiają wiele do życzenia.
Firma J&J ma u mnie duży plus :)
Pozdrowienia:)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Dobrze, że się wyjaśniło :)
OdpowiedzUsuńteż sie ciesze:)
Usuńlubię ich :) szczególnie żele pod prysznic :)
OdpowiedzUsuńja rzadko żeli pod prysznic używam- raczej na zmianę mydło Aleppo i żel dla dzieci z rossmana kopf bis fuss:)
Usuńno fajnie, że Ci się udało :) Ja zamawiałam ok. pół roku temu i o mnie zapomnieli :(
OdpowiedzUsuńmoże spróbuj jeszcze raz zamówić?
Usuńświetnie się zachowali, szczególnie, że zniszczona przesyłka nie była do końca ich winą. niektóre firmy pewnie by Ci wmawiały, że kłamiesz, żeby wyciągnąć kolejne próbki... ach, Polska ;p miłego używania!
OdpowiedzUsuńdokładnie! i dlatego napisałam o tym zaskoczeniu, bo to niecodzienne zachowanie wśród polskich firm:)
UsuńFajnie, że dbają o klienta ;)
OdpowiedzUsuńja też zamówiłam tę próbki,jeszcze nie używałam:)
OdpowiedzUsuńdodaje do oberwowanych,podoba mi się tutaj:)
było by miło gdyby każda firma tak postępowała :)
OdpowiedzUsuńno niestety wiele firm zachowuje się zupełnie inaczej...
UsuńTeż kiedyś pisałam do nich w sprawie nie otrzymania zamówionych próbek , szybki kontakt i szybka wysyłka ;-)
OdpowiedzUsuńPowiem tak ja utrzymuje z nimi dość częsty kontakt na FB ;-) Pisze parę razy w tygodniu , dowiaduję się , wysyłam recenzję itd ;-)
OdpowiedzUsuńKiedyś mi nie odpisali na wiadomość dotyczącą tej paczki ze spotkania online to napisałam do nich na email. Ale i tak mi coś nie pasuje. Paczkę testową dostałam inna niż opisywali. Miały być również próbki perfum a tu nic. Więc nie wiem czy faktycznie to ta paczka co myślę. Napisałam do nich o tym fakcie na FB ,ale jeszcze mi nie odpisali.
Niestety trudny jest kontakt z tą firmą , ale miejmy nadzieje że będzie wszystko ok. Teraz czytam sobie FB i patrze że produkty Marion to paczka niespodzianka a zaraz że produkty testowe na sierpień czy wrzesień już się mylę z tym.
UsuńNajważniejszy jest dobry kontakt z klientem. Przecież bez nas ich by nie było!:))
OdpowiedzUsuńDodaję do obserwowanych!:))
To na prawdę miło z ich strony.
OdpowiedzUsuńDarzę szczerym szacunkiem firmy dobrze obchodzące się z klientami :)
Ta firma jakoś zawsze pozytywnie mi się kojarzyła :)
OdpowiedzUsuńsolidna firma z nich
OdpowiedzUsuńsuper się zachowali.
OdpowiedzUsuńFaktycznie bardzo miło :)
OdpowiedzUsuńmoja siostra dostała taki zestawik kiedyś :)
OdpowiedzUsuń