niedziela, 29 czerwca 2014

Kuracja wzmacniająca włosy - Priorin Extra

Dzisiaj o kuracji wzmacniającej włosy, którą będę stosować od przyszłego tygodnia. 
Na końcu notki informacja o tym jak i wy możecie otrzymać taką trzymiesięczną kurację zupełnie za darmo:)

Więcej informacji o kuracji po kliknięciu w nazwę produktu tutaj  




Informowałam Was jakiś czas temu,że wypadają mi włosy. Niestety nie znalazłam jeszcze produktu, który zadziałałby w 100%. Od poniedziałku będę testować preparat Priorin Extra. Będę Was informować na bieżąco jak przebiegają testy i w jakim stopniu tabletki przyśpieszają porost włosów.


Jako,że próbowałam już kuracje suplementami, które mają w składzie miliard witamin i minerałów i nie działały na mnie zupełnie - przestałam ufać takim preparatom. Najlepiej działają na mnie tabletki o krótkim składzie np. Calcium pantothenicum czy saszetki Amocon z biotyną.


Priorin extra ma krótki skład więc ma szansę zadziałać u mnie: Ekstrakt z prosa, L-Cystyna, biotyna, kwas pantetonowy. Tabletki mają za zadanie stymulować wzrost włosów, zapobiegać wypadaniu oraz dodawać im blasku i witalności. Producent zaleca stosowanie  w przypadku długotrwałego narażenia na stres, zmian hormonalnych, zmian pór roku, stosowania diet, zmian o podłożu hormonalnym (np. łysienie androgenowe). Zaleca przyjmowanie 2 kapsułek w ciągu dnia i popijanie ich szklanką wody.


Informacja o składnikach aktywnych:
"Proso jest jedną z najstarszych i najbardziej wartościowych roślin uprawnych na świecie.
L-cystyna jest aminokwasem wchodzącym w skład większości białek w organizmie. Jest również jednym z podstawowych budulców włosów. Zdrowy włos ludzki zawiera nawet 14-16% cystyny.
Kwas pantotenowy ułatwia produkcję energii w komórkach, również tych odpowiedzialnych za
wytwarzanie i odżywianie włosa.
Biotyna należy do witamin grupy B. Jest niezbędna do prawidłowego metabolizmu składników odżywczych
i ich wykorzystania przez organizm. Jej dodatek odżywia włosy i zapobiega ich wypadaniu."

Wy również będziecie miały okazję przetestować 
Priorin Extra:) Do zdobycia jest pełna 3 miesięczna kuracja dla 10 moich czytelników:) Już jutro na moim blogu pojawią się szczegóły - zapraszam

[ edit: 30.06.2014 - kuracja od dzisiaj przez 10 do zdobycia:) informacje tutaj ]


Akcja została zakończona

Produkt najtaniej możecie kupić tutaj  
Więcej informacji o kuracji po kliknięciu w nazwę produktu tutaj  



7 komentarzy:

  1. czekam na jutrzejszego posta!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o nich wczesniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, o tym suplemencie akurat nie słyszałam do tej pory. Sama walczę z wypadaniem włosów i na razie używam eliksiru z Green Pharmacy i popijam skrzypokrzywę. Gdy skończę te działania i nie przyniosą efektów, to będę próbować z opisanym przez Ciebie produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam więc do jutra, ponieważ jestem bardzo ciekawa tych tabletek :) Widać, że skład mają bardzo dobry może pomogą na wypadanie włosów.
    A powiedz mi czy są dostępne normalnie w aptece?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tym suplementem chociaż specjalnie ich nie lubię, na mnie fajnie działa picie pokrzywy a tez mam problem z wypadającymi włosami ;/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.