poniedziałek, 30 czerwca 2014

Darmowa kuracja wzmacniająca włosy - Priorin Extra

Wczoraj informowałam Was o kuracji wzmacniającej włosy, którą będę stosować od dzisiaj. Priorin Extra to preparat firmy Bayer. Informację o składzie i  przeznaczeniu kuracji znajdziecie w tym poście.  


Więcej informacji o kuracji po kliknięciu w nazwę produktu tutaj  




Pełną trzymiesięczną kurację możecie otrzymać również Wy :) Wystarczy wypełnić ankietę na stronie  www.wyprobujpriorinextra.pl. Ankieta będzie dostępna od godziny 18:00. Pierwsza osoba, która ją wypełni i zakwalifikuje się do testów otrzyma pełen zestaw. Kolejne osoby będą mogły dostać kurację dopiero we wtorek o 18:00, następna w środę o 18:00.  Akcja będzie trwała 10 dni. Każda osoba wypełniająca ankietę otrzyma maila zwrotnego z informacją czy się zakwalifikowała czy nie.

Kod dla moich czytelniczek to: RgAY0m7Y3




Najtaniej produkt możecie kupić tutaj  

Zapraszam do udziału w akcji:)

12 komentarzy:

  1. Ja się własnie czaję,ale pewnie się nie uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zaangażowałam całą rodzinkę i co... wszyscy dostaliśmy odmowę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W notce wyraźnie napisałam,że tylko " Pierwsza osoba, która ją wypełni i zakwalifikuje się do testów otrzyma pełen zestaw". Więc jeżeli ktoś wypełnił ankietę i zakwalifikował się przed Waszą rodzinką to wszyscy dostaliście odmowę. Kolejna szansa jest jutro o 18

      Usuń

  3. chyba się skuszę :))


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że link nie działa :(
    Ode mnie minus za organizację dla firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdziłam - link działa. Sprawdź inną przeglądarkę ale ankietę wypełnić najlepiej o 18 w kolejne dni.

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.