czwartek, 29 maja 2014

Darmowy Fluid Anthelios

W dniu dzisiejszym przyszedł do mnie darmowy fluid anthelios od Super Pharm. Próbka ma jedynie 3ml także niestety na długo nie wystarczy;)





Przyznam,że ja raczej w Super Pharm dermokosmetyków nie kupuję - owszem, czasem są promocje ale u mnie zwyciężają sklepy i apteki internetowe;) Najtaniej La roche-posay znalazłam tutaj:La Roche-Posay  a tutaj Vichy

Załapałyście się też na te próbki? Jakich kosmetyków z filtrem używacie pod podkład?

Pozdrowienia:)

8 komentarzy:

  1. nie zamawiałam tych próbek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemną konsystencję ma ten filtr. Z LRP w tym roku ukazała się też nowość w postaci Aqua Gel SPF30 - również bardzo przyjemny. Musisz wypróbować:) Ja na lato używam Avene Emulsja SPF50+ - u mnie sprawdza się idealnie. Plus za brak silikonów i oktokrylenu w składzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tych próbek i ich nie zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówiłam i całe szczęście,bo mi nie podchodzi.Niepotrzebnie bym kupiła pełnowymiarowy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tych próbkach. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam tą próbkę, ale była niemal pusta...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego. Ciekawi mnie jak działa

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.