środa, 12 czerwca 2013

Scandic Line Organic Banana Mask - maseczka bananowa

Postanowiłam dodać kilka krótkich recenzji, które napisałam przed 'włosomaniactwem' ;)



Maseczkę kupiłam przy okazji będąc w Multidrogerii. (Radzę robić zakupy w tym sklepie jedynie osobiście)
Zapłaciłam 4,90 zł za 250 ml więc jest dość tania. Ma piękny zapach bananów ale gdy używałam litrowej wersji zapach się szybko znudził i wręcz irytował;);) Zupełnie inaczej jest z zapachem bananów tej odżywki.

Odżywkę firmy Scandic używałam głównie wymieszaną z miodem. Włosy po jej użyciu były lśniące i miękkie. Włosy bardzo łatwo się rozczesywały. Nie zaobserwowałam obciążenia - odżywka ma zdecydowanie lekką konsystencję

Pozdrawiam:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.