poniedziałek, 17 listopada 2014

Zakupy z Rossmanna : nowości i sprawdzone produkty

Poniżej moje zakupy:) W Rossmannie byłam kilka dni temu i kupiłam kilka ciekawych produktów. Oczywiście wszystko w promocji;) Przed wyjściem z domu sprawdziłam je tutaj i tutaj 





Na promocję gąbki Syrena czekałam bardzo długo:) Produkt nie należy do najtańszych w swojej kategorii ale jest niezniszczalny;) Wcześniejszą wersję używam do mycia podług i nie widać na niej żadnego zużycia także serdecznie polecam. Tutaj znajdziecie informacje o promocji na akcesoria z Rossmanna klik
Do mycia rąk zawsze używam produkty antybakteryjne zarówno w płynie jak i w kostce. Wg mnie najlepszy są Carex i Protex. Inne tego typu produkty w promocjach znajdziecie tutaj



Chusteczki babydream na mój niekończący się katar;) Tym razem wersja z pudełkiem. Produkty Babydream znajdziecie tutaj
Papier Aluette sensitive. Wydaje mi się,że ma lepszy skład od moich ulubionych chusteczek do higieny intymnej facelle. No i jest o wiele tańszy:)
Mydła Protex -  kupuję zawsze większą ilość jak trafię na obniżki,


Czego nie udało mi się kupić?


Nie znalazłam w swoim Rossmannie ulubionego dezodorantu Alterra. 


Pusta pułka była również w miejscu na kaszę jaglaną, z której robięprzepyszne placuszki bananowe.

A Wy byłyście ostatnio w Rossmannie? Zastawcie linki do wpisów w komentarzach:)

PS. Czytałyście już Skarb? Pamiętajcie,że większość promocji z tej gazetki trwa tylko w okresie jej ważności - czyli jeszcze 13 dni. Skarb znajdziecie tutaj

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.