wtorek, 14 października 2014

- 40% w Super Pharm kolorówka + pielęgnacja

Super Pharm na swoim profilu na FB poinformowało o promocjach na poniższe produkty i nie tylko;) Wszystkie promocje - 40 % a na niektóre produkty nawet - 45% i - 50% (np Argan Oil) znajdziecie tutaj
Obniżka produktów ze zdjęcia poniżej ważna jest do 21 października



Promocja na Iwostin, kolorówkę L'Oreal,płyny micelarne oraz L'Oreal Men Expert, John Frieda, Pharmaceris, Cetaphil, Tołpa, Gehwol, Lirene, Hydrain2 do końca miesiąca:



Promocja na kremy do twarzy, kremy pod oczy, Max Factor, Physiogel, Eucerin, AA, lakiery ESSIE, odżywki Sally Hansen, SVR do 21 października:



Obniżki do 31 pażdziernika: kolorówka Debby (-50%!!), Eris, woda termalna URIAGE, Life, Nivea, podkład i puder Max Factor


Korzystałyście z jesiennych promocji w Super Pharm?:)

5 komentarzy:

  1. o! Podkłady pharmaceris taniej. Zawsze chciałam je wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że u mnie nie ma tej drogerii :( Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć, choć z tego, co widzę, pośród tych produktów ze zniżką interesowałyby mnie tylko te, które własnie kupiłam. Bez zniżki oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie te Twoje posty. Wiem kiedy i gdzie jaka promocja! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.