środa, 6 lutego 2013

Świetna odżywka z aloesem czyli ALOE VERA DA MADEIRA

Niedawno moi znajomi wyjechali w podróż poślubną. Nie byłabym sobą jeżeli nie poprosiłabym o przywiezienie lokalnego produktu do pielęgnacji włosów;) Ponoć mieli mały problem z realizacją mojego 'zamówienia' ale udało się. I dwa tygodnie temu trafiła do moich rąk ALOE VERA DA MADEIRA:









Jak widać na załączonym obrazku opakowanie nie wygląda za ładnie :)  Ale wygląd rekompensuje zawartość i przepiękny zapach. Wszystkie informacje znajdujące się z tyłu opakowania są rzecz jasna po portugalsku więc przed pierwszym zastosowaniem musiałam się wspomóc translatorem google.pl :)

Producent obiecuje,że po zastosowaniu włosy będą odżywione, bardziej puszyste, błyszczące i miękkie.
No i muszę przyzać,że wszystko co napisał jest prawdziwe. Przede wszystkim zauważyłam wspaniałe nawilżenie i odbicie włosów od nasady. Na szczęście piękny, świeży zapach utrzymywał się na włosach przez cały dzień. W tym miejscu warto również zaznaczyć,że na moje włosy aloes nie działał zazwyczaj tak zachwycająco. Natomiast po tej odżywce widzę efekt 'wow'.

Ja stosowałam ją inaczej niż radzi producent- zalecał trzymanie jej na włosach jedną minutę ale dla mnie to zdecydowanie marnotrawstwo. Pod czepkiem i ręcznikiem trzymałam ją na włosach przed 30 min.

INCI: Aqua, Aloe barbadensis, trimethylsilylamodimethicone, ostoxynol-40, isolaureth-6, propylene glycol, cetyl alcohol, octyldodecanol, cetrimonium chloride, disodium EDTA, imidazolidinyl urea, aroma
Skład jak dla mnie bardzo dobry, aloes na drugim miejscu w składzie, emolienty, zapach na ostatnim miejscu

Użyłam jej również jak miałam podrażnioną skórę głowy- sprawdziła się świetnie. Dlatego martwię się czy  uda mi się znaleźć w Polsce odpowiedni zamiennik szczególnie,że jest to pierwszy produkt aloesowy po którym widzę różnicę na swoich włosach. Niestety nie znalazłam jej nigdzie w internecie ani na allegro.pl. Za dostępność dostaje ode mnie duuuuży minus :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.