poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Alverde Coffein Shampoo - szampon z zieloną kawą

Skończyłam używać szampon z firmy Alverde z serii zielona kawa. Kupiłam go kilka miesięcy temu w drogerii DM.



Na początek wspomnę,że bardzo nie podobają mi się zapachy kosmetyków z firmy Alverde. O wiele bardziej wolę ich Rossmanowskie odpowiedniki z Alterry. Ten produkt też dla mnie ma raczej nieprzyjemną woń. Taki dziwny ostry zapach herbaty;) Konsystencja lejąca ale wydajna, dobrze się pieni. Potrzeba niewiele szamponu aby dokładnie umyć włosy. Zmywa też bez większych problemów oleje. Mi przedłużał świeżość włosów. Nie przesusza ich, nie puszy i nie ma po jego użyciu problemów z rozczesywaniem. 

Dla mnie to zwykły, przeciętny szampon. W składzie nie znajdziemy silikonów, parabenów, SLS i SLES. Jedynie łagodne substancje myjące oraz kofeinę, wyciąg z zielonej kawy, wyciąg z otrębów oraz mentol. Ja nie mam obecnie problemów z wypadaniem włosów ale ten produkt ma szansę temu zapobiegać oraz przyśpieszać porost. 

Mimo dobrego składu przez charakterystyczny zapach zapewne nie kupię ponownie tego szamponu.


Pozdrowienia:)





16 komentarzy:

  1. jeszcze niczego tej marki nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę coś zjawiskowego ;)

    Zapraszam do udziału-zależy mi ;) http://kraina-kosmetykow.blogspot.com/2013/08/konkurs-z-loli-beads.html

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze nic z Alverde

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy go nie używałam, ale lubię, kiedy kosmetyki ładne pachną, więc raczej nie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi większość szamponów puszy włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  6. skład jest fajny, podoba mi się:) ale szkoda, że taki przeciętniak:) ale w sumie bardziej skupiam się na odżywkach niż szamponach.
    buziaki i obserwuję :):*

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda,że o nim nie wiedziałam jak jechałam do DMu ;x

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze się nie skusiłam na kosmetyki tej marki i chyba nie prędko się skuszę. Pozostanę wierna łatwodostępnym odpowiednikom z Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej drogerii... Miałam kofeinowy z Alterry i byłam z niego bardzo zadowolona za to:) zapraszam do siebie i pozdrawiam http://variouslylegumelife.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie spotkałam się z szamponami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj szkoda, a myślałam, że będzie super :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, ze Alverde nie jest dostępne w Polsce, bo wtedy bym spróbowała na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak nie pachnie zbyt ładnie, to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie miałam jeszcze nic z tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam z Alverde produkt winogronowo - avokadowy. Jeszcze nie zaczęłam stosować, bo własnie zastanawiałam się czy to nie jakiś bubel. Muszę poczytać więcej w necie o tym ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.