piątek, 30 sierpnia 2013

Alterra Mandel & Papaya - moja opinia

Zachęcona licznymi pozytywnymi opiniami na temat olejku Alterry jakiś czas temu postanowiłam go kupić. Pamiętam,że trafiłam na jakąś promocję w Rossmanie i zapłaciłam niecałe 14 zł. Niestety wg. mnie nie jest wart swojej ceny.



Używałam go jak każdy inny olej czyli każdorazowo przed myciem. Na 30 minut lub dłużej a kilka razy na całą noc. Próbowałam też nakładać olej na mokro. Niestety u mnie efektów nie było żadnych. A wręcz miałam wrażenie,że wysuszał mi końcówki włosów. Ponadto jest niewydajny.

Minusy:
-brak jakichkolwiek efektów 
-przesuszone końcówki
-niewydajny-starczył mi na bardzo krótko
-cena
-zapach-dla mnie zbyt intensywny i męczący

Plusy:
-poręczna butelka z pompką - przelewałam do niej teraz inny olej
-naturalny skład

Niestety tego olejku nie mogę polecić. Zdecydowanie wolę inne produkty a recenzje już niedługo :)

Pozdrowienia:)






10 komentarzy:

  1. Nie miałam tego, ale chyba nic nie straciłam przez jego nie posiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze go chciałam wypróbować, ale u mnie w Rossmanie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o nim sporo dobrego a tu widzę że jednak do ideału mu daleko.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie nie przesusza, ale też nie widzę większych efektów ;x

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie ani efektów ani przesuszania, jedynie bardzo ładny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że się nie spisał..
    Ja wcieram kozieradkę, ale niestety brak mi systematyczności przez jej zapach, trzeba cały czas zaparzać świeży napar. :(
    Koniecznie daj znać jak spisze się Twoja kuracja przeciwko wypadającym włosom.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale bubel, ale faktycznie też wcześniej czytałam o nim dużo dobrego

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam go obecnie i stosuję do olejowania włosów, jak i do ciała.
    Z efektów jestem zadowolona :) Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.