poniedziałek, 16 lutego 2015

- 40% w Super Pharm do dzisiaj!

Super Pharm na swoim profilu na FB poinformowało o promocji - 40 % na kremy do twarzy, pod oczy, mleczka, balsamy do ciała i wybrane soczewki do dzisiaj! :) Promocje w Super Pharm znajdziecie tutaj




Od dzisiaj obowiązuje też nowa gazetka w Lidlu, możecie zobaczyć ją tutaj


Od dzisiaj trwa też akcja "w klasycznym stylu" i w promocyjnej cenie są moje ulubione legginsy klik! :


Te spodnie kupiłam przy okazji ostatniej promocji i polecam-są bardzo wygodne. Niestety nie widzę wersji czarnej, którą mam: klik!



Całą gazetkę "w klasycznym stylu" znajdziecie tutaj


2 komentarze:

  1. Pod żadnym pozorem nie mogę pojechać do Super Pharm, bo chyba stracę tam wszystkie pieniądze!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety mam super pharmn daleko a szkoda:( - dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.