sobota, 31 stycznia 2015

Super Pharm- włosowe promocje i katalog z próbkami Vichy gratis!

Kosmetyki do włosów Elseve, John Frieda, oraz Sayoss w promocji:


W obniżonych cenach również farby,lakiery, spraye do włosów oraz seria BioVax i Joanna Rzepa. Zastanawiam się nad zakupem ampułek wzmacniających za 7,49zł:


W Super Pharm można otrzymać katalog z próbkami Vichy gratis, szczegóły tutaj



Widziałyście już te organizery na kosmetyki z Biedronki? Mam nadzieję,że jutro jeszcze będą w sklepach;)


Kusi mnie też ta lokówko szczotka z jonizacją :)




3 komentarze:

  1. Jak ja żałuję, że najbliższe SuperPharm mam 30km od domu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie mam Super Pharm w okolicy, a może w sumie i dobrze, bo mam jeszcze dość sporo zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny przegląd :). Próbki to dobra sprawa, można przetestować kosmetyk zanim się kupi :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.