środa, 29 października 2014

Zakupy z Rossmanna - nowości oraz sprawdzone produkty

Wczoraj byłam na zakupach w Rossmannie. Przed wyjściem sprawdziłam wszystkie promocje produktowe tutaj i tutaj. Niestety, najbliższy mi Rossmann jest dość mały i nie kupiłam wszystkiego co planowałam 


Promocje na podpaski oraz chusteczki do higieny intymnej znalazłam tutaj
Chusteczki babydream używam do nosa na mój niekończący się katar...
A poniżej moje nowości:


Żel Isana był nieplanowanym zakupem ale pięknie pachniał i cena była również przystępna - 2,49zł. Promocję na zapachowe worki na śmieci znalazłam tutaj i byłam ich bardzo ciekawa;) W czasie ostatniej wizyty w Rossmannie kupiłam również papier toaletowy nawilżany z poniższego zdjęcia i zastanawiam się czy sprawdzi się lepiej od chusteczek facelle. Na zdjęciu też organiczne, bawełniane wkładki higieniczne oraz olejek do twarzy Alterra kupiony w promocji. Moja cera bardzo potrzebuje odżywienia i będę używać go do tego celu. 

Byłam również w Yves Rocher gdzie otrzymałam darmowe próbki oraz bon zniżkowy -50%:) Pamiętajcie aby przed zakupem pytać o ulotkę / księgę urody gdzie na ostatniej stronie wersji papierowej znajdziecie kupony z wysokimi rabatami. 

Najnowszy Skarb (ważny od 1 listopada!) możecie zobaczyć tutaj A w nim już za pierwszych stronach informacje o listopadowach promocjach. Na stronach 51-55 znajdziecie nowości, które pojawią się na pułkach od nowego miesiąca:


4 komentarze:

  1. u mnie w drogerii od jakiegoś czasu nie ma wystawionych, ani nie dają Skarbu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że dominują marki własne Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio odwiedziałam Rossmana :) Standardowo kupiłam zielony zmywacz ISany, Facella ale tym razem aloesowego i kupiłam tą nową kuracje z olejkiem arganowym, właśnie dziś ją pierwszy raz nałoże na całe włosy !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.