czwartek, 7 listopada 2013

Moje nowości z Rossmanna

Dzisiaj moje zakupy promocyjne z Rossmanna. Na obniżki trafiłam przypadkiem, ponieważ przez kilka dni obowiązywały ceny z gazety Skarb.



1. Kopf bis Fuss- 8,99 zł Kupiłam trzy opakowania ponieważ zauważyłam,że stoją też na półce nowe wersje wg mnie z gorszym składem. Nie wiem dlaczego oni tak często obniżają jakość własnych produktów...Albo całkiem je wycofują...
2. Chusteczki do czyszczenia Domol. Kupuję tylko i wyłącznie w promocji za 2,99 zł po kilka opakowań, ponieważ cena regularna to 6 zł.
3. Chusteczki do higieny intymnej Facelle wg mnie mają w tej chwili najlepszy skład z tych, które znam. Zrezygnujcie z Lactacydu i Cleanic, bo te są o wiele lepsze:) i tańsze w promocji 3,19 zł :)


Znacie te produkty??


Pozdrowienia:)




22 komentarze:

  1. ja muszę wypróbować ten płyn dla dzieci:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena reg. Chusteczek domol to 3,99, nie wiem skąd cena niby 6?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rossmannie, w którym robiłam zakupy cena regularna była 5,99 na etykiecie

      Usuń
  3. Ja także nie rozumiem tych zmian składu...
    Laktacyd to dno... Płyn mnie tak podrażniał, że szok :/
    Chusteczek z Laktacyd nie używałam, ale pewnie byłoby to samo ;P
    Może zakupię te przy najbliższej wizycie w Ross :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie uzywalam zadnego z tych produktow ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowa wersja żelu BD ma zmieniony skład?!
    O kurczę, trzeba lecieć do Rossa po zapas!!! I oby jeszcze był tam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wszystkie produkty facelle mają świetne składy, zwłaszcza jak na tą cenę :) a z babydream miałam tylko oliwkę, która do włosów nie sprawdziła się najlepiej. Trochę przeszkadzają mi zapachy kosmetyków dla dzieci, dla mnie są gorsze od kozieradki i innych tego typu śmierdzieli :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widziałam w moim rosssmannie tego żelu - a szkoda chętnie bym go wyprubowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie znam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Domola:) Też sie załapałam na tę promocję:0

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja póki co robię sobie szlaban na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusteczki z Facelle są bardzo przyjemne :) Za to ja jestem bardzo zadowolona z płynu Lactacyd ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. facelle ogólnie jest bardzo dobry, i chusteczki uwielbiam są zdecydowanie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja niedawno chciałam upolować oliwke babydream ale wymiotło całą półke:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie znam ale chetnie sie jutro wybiore do rossmanna :D

    http://deebson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam tylko te chusteczki i fajnie się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Babydream uwielbiam :D

    Pozdrawiam i obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam je w Rossmannie, ale nigdy ich nie używałam. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Musze wypróbować te chusteczki facelle :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.