czwartek, 23 kwietnia 2015

Pianka do włosów KEMON AND Vol Foam 43 nadająca objętość

Dzisiaj recenzja pianki do włosów Kemon AND Vol Foam 43 , którą otrzymałam w ramach konkursu dla blogerek. Przyznam,że musiałam ją dość długo testować aby wyrobić sobie zdanie o tym produkcie. Moja opinia poniżej:)

Opakowanie: Możecie zobaczyć je na poniższym zdjęciu:) Typowe dla pianek do włosów ale to jest raczej węższe i wyższe:)



 Skład:   Również zrobiłam zdjęcie, ponieważ nie znalazłam go nigdzie w internecie.
Produkt wzbogacony jest o ekstrakt z winorośli właściwej, witaminę E, proteiny i glicerynę.




Sposób użycia:  Rozprowadzałam porcję kosmetyku wielkości orzecha włoskiego na mokrych włosach i następnie suszyłam. Piankę można stosować również na suche włosy.

Moja opinia:  Produkt z pewnością spełnia obietnice producenta dotyczące zwiększenia objętości i grubości włosów. Ja w tej chwili ściągam z włosów hennę i mam wrażenie,że tracą one na grubości. Dzięki piance KEMON włosy zwiększają swoją objętość. Niestety w trakcie jej stosowania należy włosy myć codziennie. Na drugi dzień bardzo się puszą i elektryzują. Mi to jednak nie przeszkadza, ponieważ zmywam ją każdego dnia. Drugim minusem jest cena ale należy zaznaczyć,że produkt jest bardzo wydajny oraz ma przyjemny, delikatny zapach:)

Testowałyście już jakieś produkty tej marki? Bierzecie udział w konkursie?

Pozdrowienia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.