niedziela, 4 listopada 2012

KAMIWAZA - naturalny stymulator wzrostu włosów

Właśnie zakończyłam stosowanie drugiej buteleczki preparatu Kamiwaza i postanowiłam napisać moją pierwszą recenzję :)

Preparat stosowałam częściej niż radzi producent- początkowo codziennie. Wsmarowywałam w cały skalp najczęściej wieczorem a włosy myłam rano. Robiłam delikatny masaż skóry głowy. Na jedną aplikację starczyły cztery łyżeczki produktu. Starałam się robić to systematycznie aby móc obiektywnie ocenić efekty :) Drugą butelkę zużyłam zgodnie z poniższą tabelą. Znajduje się ona pod etykietą preparatu. Moją kurację oznaczyłam na czerwono



Pierwszy efekt jaki zauważyłam już po siedmiu dniach stosowania to znaczne wzmocnienie cebulek. Każde przypadkowe pociągnięcie i wyrwanie włosa było niezwykle bolesne i dzięki temu zaczęłam bardziej na to uważać;)  Zaobserwowałam również przyśpieszony porost o 1 cm. Mam jeszcze trzecią butelkę i zastosuję ją razem z terapią drożdżową- może wtedy efekt będzie lepszy.
Kamiwaza ochroniła mi  włosy przed jesiennym wypadaniem i odkąd ją stosuję mam podniesione włosy u nasady.

Wcierka ma ziołowy, świeży zapach, który znika po wsmarowaniu jej w skórę głowy. Opakowanie jest niestety mało wygodne i trzeba uważać żeby nie wylać więcej niż potrzebujemy. Ja na początku stosowałam Kamiwazę bezpośrednio na skórę głowy ale w chwili obecnej wygodniej mi przelać niewielką ilość na wewnętrzną część lewej dłoni i wcieram preparat opuszkami palców.
Skład:
Aqua, Fagus sp. extract, Betula sp. extract, Bardana sp. extract, Urtica sp. extract, substancje konserwujące: Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone. 
Przeciwwskazania:
Nie stwierdzono. KAMIWAZA jest preparatem roślinnym, nie zawiera substancji toksycznych. W przeprowadzonych testach dermatologicznych nie zaobserwowano reakcji alergicznych. 
Gdzie można kupić preparat KAMIWAZA?

W żadnym z wrocławskich sklepów zielarskich niestety nie znalazłam tego produktu. Ja zamówiłam na stronie allegro.pl od dwóch sprzedawców, ponieważ ceny były bardzo różne-  30zł i 55zł. Po ich otrzymaniu nie zauważyłam żadnej różnicy w opakowaniach a później w efektach. Znajdziecie ją też tutaj  



Mam nadzieję,że moja recenzja komuś się przyda :) Jako,że to moja pierwsza proszę o wyrozumiałość;) Serdecznie pozdrawiam!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli dodałaś mój blog do obserwowanych napisz o tym a z pewnością się odwdzięczę :) Koniecznie zostaw link do siebie.